درباره ما
یکی از نیاز های کلیدی درب و پنجره ها که نقش مهمی در آب بندی و صدابندی دارد، لاستیک های آب بندی و یا گسکت می باشد.
عدم حضور شرکتی به روز و دانش نهاد و قابل اطمینان در حوزه تولید نوار ها و گسکت های آب بندی دلیلی شد که مدیریت شرکت آکورابین آیریا با برند تجاری تهران رابر این نیاز را در صنعت درب و پنجره درک کرده و از همان ابتدا با تفکر تولید محصولی قابل اطمینان و بر پایه علم و دانش و استاندارد های بین المللی وارد عرصه گردد.
به علت فراوانی پلیمر هایی با پایه PVC در ایران، ما در سال 1384 فعالیت خود را با تولید محصولات PVC آغاز نمودیم. اما با مطالعه پلیمر های مهندسی روز دنیا و با همکاری پژوهشکده پلیمر ایران محصول منحصر به فردی بر پایه TPE تولید نمودیم.
در سال 1392 با وارد کردن خطوط دو جزئی گامی در جهت تولید گسکت های دوجزئی انجام گرفت که با استقبال بازار از گسکت های دوجزئی تهران رابر بلافاصله در سال 1393 با اضافه کردن دو خط دیگر ظرفیت تولید تهران رابر افزایش یافت. نتیجه این تغییرات افزایش سهم بازار به میزان 250 تن در هر ماه و جلب اعتماد و ارتقای نام تجاری تهران رابر گردید.
در سال 1394 با توجه به وارداتی بودن مواد اولیه و عدم وجود تولید کننده داخلی گرانول های TPV و TPE، بر آن شدیم با راه اندازی خط کامپاندینگ و همچنین بومی سازی فرمولاسیون ها، افتخار این را داشته باشیم تا در این زمینه پیش قدم و اولین باشیم.
در سال 1398شرکت تهران رابر با هدف افزایش ظرفیت ها و تنوع بخشی به سبد تولیدی خود شروع به ساخت کارخانه جدید و مدرن خود به مساحت 4000 متر مربع نمود. و در سال 1400 از این کارخانه شروع به بهره برداری نموده است.
تهران رابر هم اکنون در سایت جدید خود با 7 خط تولید مشغول به تولید میباشد. و با تولید سالانه 150/000/000 متر و یا به عبارتی 5000 تن انواع گسکت، سهم عمده ای از بازار گسکت را بر عهده دارد.
بیانیه ماموریت
گروه صنعتی تهران رابر مجموعه ای است پیشرو، یادگیرنده، رشد یابنده، مرجع و معتبر، دست یافته به جایگاه ممتاز در صنعت درب و پنجره، برخوردار از وجدان کاری، انضباط و متعهد به شکوفایی ایران و دارای سهم برتر و رو به رشد در صنعت درب و پنجره میباشد.
چشم انداز شرکت
می کوشیم با ارتقاء پویا به یک برند بین المللی تبدیل شویم و با تغییر ذهنیت صنعتگران ایرانی و خارجی نسبت به محصول ایرانی موجب غرور ملی هر ایرانی در سراسر جهان باشیم.
می کوشیم با برگزیده شدن به عنوان اولین انتخاب، و ایجاد نام و خاطر نیک در اذهان صنعتگران، مشتریانی پایدار و بلند مدت داشته باشیم.